YollaSepete Güvenli Alışveriş

Cennet

Etiketler : karikatür komik

Cennet resimleri

Komik bir karikatür

İlgili Resimler

Kutuplar Napolyon Tarzan Majeste

“Cennet” için 18 Yorum

  1. RUMUS diyor ki:

    BENCE ÇOK KÖTÜ

  2. sevilay diyor ki:

    bencede iğrenç

  3. furkan deva diyor ki:

    her şeyin ötesi güzellikte yem yeşil bir yer yani görünce girince insa çıkmak istemiyor

  4. büşra diyor ki:

    bence süper hakıslık etmeyin

  5. isa diyor ki:

    çok kötü

  6. pelin diyor ki:

    ya ALLAHA da mı inancınız kalmadıı ne kadar manyaksınız yaww

  7. faramir44 diyor ki:

    bence insanı rahatsız edecek kadar kötü bazı şeyler şakaya gelmez

  8. alper diyor ki:

    adam bi bakıp çıkacak yawww rahat bırakın... :D

  9. Mehmet Ali diyor ki:

    Bence çokk güzel olmuş karikatürde herhangibir hakaret ve ya günahlık bir yerde göremiyorum.Bu bir karikatür neticede ama hakaretlik ve ya günahlık birşey olsada tersleriz zaten ... Aslında o karikatürde cennetle cehennem arasındaki fark o kadar güzel ve açık bir şekilde anlatılıyorki tabii anlamayanlarada birşey demiyorum.

  10. özlem diyor ki:

    bence biraz basit olmuş .yani melek hiç öyle bi soru cevaplarmı?bide cennete ordaki gibi öyle bi kapıdan girmeyecez saçmalık bence eklin beni canlarım yaş 16

  11. elif diyor ki:

    abi süper bunlar yaaa

  12. akpli'fatih diyor ki:

    ya bencede cok kötü birsey yani,gülünecek birsey degil bu...

  13. şeyma diyor ki:

    bence çook gzll bayıldım sonuçta bu karikatür ne bekleyebilirsin ki orda namazı öğretcek haleri yok yani ama gzll olmuşş:))))

  14. MEDİNE ALTINDAĞ diyor ki:

    selam ALLAH'IN SELAMI VE BEREKETİ ÜZENİZE OLSUN EMEĞİ GEÇENLERDEN ALLAH RASZI OLSUN... KALIN SAĞLICAKLA , ALLAH'A EMANET OLSUN.... KENDİNİZE İYİ BAKIN............

  15. arzu başlı diyor ki:

    abi tuttum bunu

  16. CANSU diyor ki:

    çok salakça

  17. AYSEL diyor ki:

    YA HEPİNİZ ÇOK SALAKSINIZ

  18. yusuf diyor ki:

    Cem yilmazin yaptigi espirinin karikatür hali.
    Istiyen güler istemiyen gülmez.
    Tabiki cennnete giris böyle kolay degil...
    ama burda vermek istenilen bir mesaj var.. artik bir türlü cenneti yapacaklar ... ve en yakini bu sekilde iste..
    cennete öyle kisaca bir girip cikacam olayi olmadigini anlatmaya calisiyor.. hem komik hemde ögretici...

Yorum Yapın


Gizlilik Poltikası
En güzel bedava resimler. Resim yükle upload arşivi kaliteli fotoğraflar tamamen ücretsiz ve kolay resim yükleyin. Size özel seçilmiş resim deposu.